ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
روزت بستودم و نمیدانستمشب با تو غنودم و نمیدانستمظن برده بدم به خود که من من بودممن جمله تو بودم و نمیدانستم "مولانا" یادت هست؟؟؟...ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
امروز برای ناهار غذای دیروزو خوردم، خیلی بی مزه بود در حالی که دیروز وقتی باهم میخوردیمش خیلی خوشمزه بود، شگفتا! وقتی تو خونه نیستی هیچی بهم نمی چسبه حتی چایی..
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
این یه کارم نمیتونی درست انجام بدی؟ تا کی باید من کمکت کنم؟ پس بالاخره کی می خوای رو پای خودت بایستی مستقل شی! واقعا که!
+مکالمه من با جاروبرقی که بعد جارو کردن سعی داشتم با فشار پا روی دکمش سیمشو جمع کنم که جمع نمی شد و مجبور شدم با دستم سیمشو هل بدم تو D:
خل نشدم از تنهایی، هر وقت تنهام با وسایل خونه حرف میزنم :)))
نخند.
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
رابطه سینوسی یکم غیر قابل تحمله...
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
دوباره شکستی اش، مثل همیشه، نگاهت عمدی بود حتی از پشت سیم های دراز، از پشت امواج، هر بار که میشکنی اش و صدایش را نمی شنوی،یا شاید هم میشنوی ولی صدایش در میان مولکولهای یخ زده نگاه سردت گم میشود.می آیی به سمتم قدم هایت هم سردند، نمیبینی تکه هایش را، شاید هم میبینی، اما تصویرش در میان مولکول های یخ زده نگاهت گم میشود.پایت را میگذاری رویشان،تکه هایش خردتر می شوند، ریز تر.من اما هربار جمعشان میکنم، یکی یکی،لبه هایشان تیز است، میچسبانمشان،بند میزنم.تو میشکنی دوباره، اما نمیدانی چه سخت بند زده ام تکه هایش را، نمی دانی دوباره نمی شود بند زد، حتی چینی بند زنی که هزار سال فقط بند میزند هم نمی تواند من که جای خود دارم، یاد گرفتم ولی بند زدن را.اینبار هم شکستی اش، نگاه می کنم، تکه هایش همه جا ریخته، بعضی هاش گم شده، اگر همه شان هم باشند دل و دماغی ندارم.و تو ندیدی تکه هایش را و پایت را می گذاری رویشان، تکه هایش خردتر می شوند ریزتر... یادت هست؟؟؟...ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
خدایا شاهدی؟ البته که میبینی، اینجاست مضطری که تو را می خواند، مطمئنم اجازه نمیدهی در محضرت حقی از بنده ات ضایع شود، نمی گذاری ظلم کنند، هیهات...
من در محضرت زمزمه میکنم
افوض امری الی الله...
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45